Terugbetalingsbeleid
Hoe kan ik mijn bestelde artikel(en) retourneren?
Je wil toch je bestelling retourneren? Dat kan! Volg de onderstaande stappen:
1. Doe je aankoop in een droge verpakking.
2. Stuur een e-mail naar info@loby.be voor een retourlabel.
3. Verstuur je (brievenbus) pakket naar onderstaand adres.
Adres:
De Peppelaar 18
7491 DK Delden
Nederland
Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is teruggestort?
Retourzendingen zullen na binnenkomst eerst door ons gecontroleerd worden op schade, volledigheid en mogelijke gebruikssporen. Zodra wij zelf hebben vastgesteld dat het artikel nog in nieuwstaat verkeert en niet gebruikt is, dan ontvang je uiterlijk binnen 7 dagen het aankoopbedrag retour onder aftrek van de verzendkosten.
Kan ik mijn bestelde artikel nog retour doen?
Wij bieden iedereen een zichttermijn van 30 dagen. Binnen deze termijn heb jij de mogelijkheid het artikel onbeschadigd en in de originele verpakking aan ons retour te sturen. De kosten voor het retourneren van de artikelen zijn voor rekening van de klant.
Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?
Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven. Het is niet mogelijk dit rekeningnummer aan te passen. Als je een giftcard hebt gebruikt voor je aankoop zal deze in waarde worden hersteld.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De kosten voor de retourzending (2,95 EUR) van de bestelde artikelen zijn voor de rekening van de klant.
Hoe moet ik mijn bestelde artikel retourneren?
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Hoelang is de retourermijn?
Je hebt 30 dagen de tijd om de bestelling te herroepen (retour te melden). Na deze melding heb je nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk te retourneren. De terugbetaling hoort binnen 14 dagen na de retourmelding plaats te vinden.